excel software iconکاربرد ها ی نرم افزار اکسل

کاربرد نرم افزار اکسل با توجه به گستردگی ابزارهای گنجانده شده در آن، در تمام حوزه های کاری که به نوعی با دسته بندی و  تحلیل داده ها، بانک های اطلاعاتی یا گزارش گیری سر و کار دارند ملموس است به عنوان مثال در کارهای مهندسی می توان به کاربرد هایی از قبیل تهیه ی فرمول شیت ها، چک لیست ها و نوشتن نرم افزار های مختلف برای امور طراحی، تحلیل و گزارش گیری اشاره نمود. بیشتر توانایی های نرم افزار اکسل به صورت مشترک توسط تمامی تخصص ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد، علاوه بر این به دلیل استفاده ی گسترده از این نرم افزار در حوزه هایی همچون امور مالی، حسابداری، آماری، ریاضی و بانک های اطلاعاتی تلاش شده برخی ابزار های تخصصی کاربردی در این حوزه ها استفاده از نرم افزار اکسل را برای کاربران آن ها راحت تر نماید.

در مقالات آموزشی که سایت ورک دسک منتشر می شود سعی شده است تا حد امکان تمامی کاربردهای نرم افزار اکسل، چه در امور تخصصی و چه در امور غیر تخصصی پوشش داده شود، بدیهی است ارایه ی مطالب به صورت جامع و در کیفیت مطلوب امری زمان بر می باشد، بنابراین در ابتدای امر فهرستی از آنچه قرار است محتوای دوره ی آموزشی اکسل منتشر شده در این سایت باشد ارایه گردیده که نمایی از آنچه پیش روست ترسیم گردد.

لازم به ذکر است در مقالات منتشر شده در این سایت تلاش شده آموزش مطالب به روشی جدید و در خلاصه ترین و عین حال کاملترین صورت ممکن عرضه گردد و بکارگیری منابع دیگر آموزش مانند مثال ها، تمرین ها، فیلم های آموزشی، کتب و وبسایت های اشاره شده و ارجاع داده شده در این مقالات می تواند یادگیری محتوا را تسهیل بخشد.

تمامی محتوای آموزشی عرضه شده در این وبسایت توسط مهدی غلامی و به روش مختص ایشان تهیه و به صورت رایگان در سایت ورک دسک ارایه گردیده است.